Storing Novuss Mobiel & Vast 07 okt


Op dit moment is er een storing op het Novuss Mobiel & Vast platform. Klacht: Als het vaste nummer gebeld wordt, zie je vrijwel gelijk “oproep beëindigd”

De leverancier is druk bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Novuss Support Team. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 088 – 203 0000 of via het e-mailadres support@novuss.nl

Alle storingen omtrent het Novuss Mobiel & Vast platform zijn verholpen.

De primaire verbinding is hersteld. Alles werkt weer naar behoren. Onze leverancier gaat ons voorzien van Root Cause Report. Mocht je deze willen ontvangen dan verzoeken we je hiervoor een mail te sturen naar support@novuss.nl.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Novuss Support Team. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 088 – 203 0000 of via het e-mailadres support@novuss.nl

Momenteel word er gebruik gemaakt van een work around waarbij het verkeer via een back-up verbinding wordt gerouteerd.

Dit lijkt een tijdelijke oplossing te zijn.

Mocht je alsnog problemen ervaren dan horen wij dit graag via support@novuss.nl of telefonisch op 088-2030000.

De leverancier gaat verder met het onderzoek naar de oorzaak en het herstellen van de originele verbinding.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Novuss Support Team. Zij zijn bereikbaar via het telefoonnummer 088 – 203 0000 of via het e-mailadres support@novuss.nl

Momenteel heeft de leverancier vastgesteld dat het probleem in de Tele2 Trunk zit. Zijn zijn druk bezig om het probleem op te lossen.

Wanneer je belt vanuit T-Mobile naar het Novuss Mobiel & Vast platform dan zal dit gesprek goed gaan. Op een andere manier zal dit niet goed gaan (denk aan andere providers of vaste Tele2 nummers).

Naar mobiele nummers bellen gaat wel goed.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Novuss Support Team. Zij zijn bereikbaar via het e-mailadres support@novuss.nl